Bilder Sverige kakor











Hej här kommer bilder på skålen som min kompis fick när hon tog studenten med kakorna i. Jag har ju redan tidigare lagt ut recepten, och länkarna skriver jag ut här nere. Tyckte dock att ni skulle kolla på hur fint det blev när jag gjorde iordninga allt i skål och så!

Jag har fullt upp nu och har haft det hela veckan med jobb 13 timmar tre dagar. Det blir då inte att man hinner med så mycket annat så hoppas ni kan njuta av något gott medan jag står och jobbar. Tycker dock mitt jobb är riktigt kul så det är inte så farligt.

Det här kankse är en lite konstig sak att ge bort till en kompis kanske ni tycker. Det är dock så att jag verkligen hatar att köpa presenter om jag inte kommer på något roligt eller speciellt. Det kan även vara helt okej att köpa något som man vet att personen önskar sig. Den här typen av present som jag här här är dock väldigt unik och verkligen något som ingen annan kommer att ge, det tycker jag gör den så himla mycket roligare än alla andra presenter som jag kan ge. Så när jag hittade den här skålen köpte jag den och tänkte att jag skulle hitta på något kul att lägga i den, vilket då efter lite tänkande blev detta.

Jag har även sett en hel massa andra saker som är väldigt roliga och personliga att ge bort, istället för en blomma eller så. Får se om jag lyckas gör något annat sånt snart.

Ni kan hitta recepten här:

Sverige småkakor

och

Sverige muffins

// Emilia
Trackback
RSS 2.0