Emilia bakar

 
 
 
 
 
Hej på er! Jag tror alla som läser den här bloggen vet vem jag är. Är det dock någon som inte sett mig så bjuder jag här på lite bilder när jag bakar. Anledningen är att min kompis tog massa kort på mig när jag stod och baka frallor som vi skulle ha till frukost på morgonen. Så här ser ni mig i full fart med att baka. Som ni ser tycker jag att det här är jätte roligt vilket är det som driver mig till att hålla på och baka så mycket som jag gör. Det är verkligen jätte kul att baka!
 
Jag gillar verkligen den har typen av frallor som kan stå i kylen över natten så man får nybakat på morgonen när man vakanar det är verkligen lyxigt. De här är väldigt lätta att göra och väldigt goda också. Så har ni inte prövat dem än tycker jag att ni ska ta och göra det!
 
De frallorna som jag bakade finns här:
 
 
// Emilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0