Minichokladcupcakes

 
 
 
 
Hej här kommer lite bilder på minicupcakes med chokladsmak som jag har gjort. Som ni säkert har sett är det inget ovanligt på min blogg att det blir just den här smaken och det beror på att jag tycker att choklad är så himla gott verkligen. Det är även roligt att variera sig och ibland göra vanlig storlek på cupcaksen och att ibland göra dem i mindre storlek.
 
Receptet på dessa finns sedan innan på min blogg så här nedan får ni länken. Tänk dock på att det här receptet är till stora cupcakes så de här små behöver lite kortare tid i ugnen, annars blir de torra. Det blir självklart även fler minicupcakes än vad det blir stora, men det är lätt att tänka ut själv.
 
Recept chokladcupcakes
 
// Emilia


Kommentarer
Sprallan

Öppna ett eget café!

Svar: Det hade varit nått :) men är ingen dröm dock.
Emilia Andersson

2013-01-27 @ 11:42:29
URL: http://nattstad.se/zprallan


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0