Muffins och cupcakes

 
 
 
 
 
 
 
Hej nu kommer alla bilder från mitt kalas, eller inte alla men så att man ser alla olika sorters muffins och cupcakes som jag gjorde ivarjefall. Så kul är det att kunna baka så mycket olika och få ställa upp det i mitt lilla fina träd.
Det är dock som ni säkert förstår omöjligt att orka äta allt så man får ta en liten bit av varje och vi hade en hel del över efter kalaset. Lite av sakerna skickades vidare och lite har vi kvar hemma så man kan ta om man blir sugen på det.
Man kan självklart köra på olika tema men här körde jag på det jag tyckte var godast och hade liknande färger på formarna. Och lite olika typer av dekoration, tyckte det var roligast när jag gjorde det så man går väl lite på vad man tycker, eller jag gör alltid det.
 
Här har ni recepten:
 
 
 
 
// Emilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0