Sockerkakscakepops bilder






Här kommer mer sockerkakscakepops men med annan choklad. På bilderna som jag hade igår så använde jag mig av mörkchoklad, mörk blockchoklad. På de här bilderna är det istället mjölkchoklad som jag använder. Jag tycker att det är mycket godare när man använder mjölchoklad. Blockchoklad passar bra att ha i recept men när det tvingas att visa sin smak lite mer som här när man doppat i det så gillar jag inte riktigt smaken. Jag skulle därför rekomendera att man doppade dem i vanlig mjölkchoklad vilket jag har gjort här. Det är självklart olika vad man tycker så prova på båda och se vad du själv tycker är godast.

Det är samma när det gäller strössel. Jag tycker som jag har skrivit innan inte så mycket om strössel utan använder det endast för att det är fint. Man kan då istället använda sig av hackade nötter och liknande om man vill ha lite annan dekorering än bara vanlig choklad. Även krissade non-stopp och liknande kan man använda för att få lite fin färg som dekoration.

För ännu mer förslag och massa med förslag besök dock:

http://www.bakerella.com/

Det här är samma recept som jag har använt mig av innan så för att se det kolla på:

Sockerkakscakepops

// Emilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0